Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/346
Title: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ДОСЛІДЖЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВ У СИСТЕМІ «ШКОЛА - ПЕДАГОГІЧНИЙ ВНЗ»: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ
Authors: Валюк, Вікторія Федорівна
Keywords: компетентність
компетентнісний підхід
ключові компетенції
якість освіти
вчитель хімії
Issue Date: 2013
Publisher: Імідж сучасного педагога. – 2013. - № 6 (135) – С. 20-24.
Abstract: У статті розглянуто вивчення стану проблеми оцінювання якості підготовленості випускників в системі «школа - вуз» з позиції компетентнісного підходу. У галузі удосконалення хіміко-педагогічної освіти виділено наступні напрями розвитку: безперервність, гуманізація, інноваційність, реалізація особистісно-діяльнісного та компетентнісного підходів з метою підготовки випускників, готових до самостійної діяльності в професійній сфері, подальшого навчання і конкурентоспроможних на ринку праці.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/346
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Valyuk s_2 2013.pdf370,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.