Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/348
Title: ПРОЕКТУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЧНИМ ДИСЦИПЛІНАМ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Authors: Валюк, Вікторія Федорівна
Keywords: інтерактивне навчання
інтерактивні методи навчання
теоретична модель
модель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам
Issue Date: 2013
Publisher: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ, 2013.
Abstract: У статті проаналізовано розробку та обґрунтування моделі інтерактивного навчання хімічним дисциплінам на основі компетентнісного підходу в системі підготовки майбутнього вчителя хімії. Відносно інтерактивного навчання хімічним дисциплінам сформульовані концептуальні положення. Показано, що теоретична модель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам є системою взаємозв'язаних один з одним структурно-функціональних компонентів : цільового, змістовного, процесуального, результативно-оцінного, діяльності суб'єктів інтерактивного навчання в освітньому середовищі навчання хімічним дисциплінам. Також в модель включені теоретико-методологічні основи інтерактивного навчання хімічним дисциплінам.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/348
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Valyuk s 4 2013.pdf505,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.