Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/348
Title: | ПРОЕКТУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЧНИМ ДИСЦИПЛІНАМ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ |
Authors: | Валюк, Вікторія Федорівна |
Keywords: | інтерактивне навчання інтерактивні методи навчання теоретична модель модель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ, 2013. |
Abstract: | У статті проаналізовано розробку та обґрунтування моделі інтерактивного навчання хімічним дисциплінам на основі компетентнісного підходу в системі підготовки майбутнього вчителя хімії. Відносно інтерактивного навчання хімічним дисциплінам сформульовані концептуальні положення. Показано, що теоретична модель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам є системою взаємозв'язаних один з одним структурно-функціональних компонентів : цільового, змістовного, процесуального, результативно-оцінного, діяльності суб'єктів інтерактивного навчання в освітньому середовищі навчання хімічним дисциплінам. Також в модель включені теоретико-методологічні основи інтерактивного навчання хімічним дисциплінам. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/348 |
Appears in Collections: | Природничо-географічний факультет |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Valyuk s 4 2013.pdf | 505,48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.