Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544
Назва: Термінологічна підготовка учителя початкової школи
Автори: Роєнко, Людмила Миколаївна
Волошина, Ганна Петрівна
Волошин, Петро Миколайович
Ключові слова: предметна компетентність
учитель початкової школи
методична підготовка
термінознавство
Дата публікації: 2015
Видавництво: Умань
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Серія/номер: УДК 371.134+001.4+821.161.2;
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема термінологічної підготовки майбутнього учителя початкової школи, оскільки термінологія – найголовніший компонент, який визначає нормативність мови спеціальності. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції. З метою систематизації найважливіших понять сучасної методики навчання української мови визначені основні з них, які допоможуть учителям зрозуміти їх сутність. Розкрито змістовий аспект термінів, що допомагають усвідомити необхідність обґрунтування підпорядкування понять, визначити основні і другорядні. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TERMINOLOHIChNA PIDHOT.pdf258,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.