Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544
Title: Термінологічна підготовка учителя початкової школи
Authors: Роєнко, Людмила Миколаївна
Волошина, Ганна Петрівна
Волошин, Петро Миколайович
Keywords: предметна компетентність
учитель початкової школи
методична підготовка
термінознавство
Issue Date: 2015
Publisher: Умань
Citation: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Series/Report no.: УДК 371.134+001.4+821.161.2;
Abstract: У статті порушується проблема термінологічної підготовки майбутнього учителя початкової школи, оскільки термінологія – найголовніший компонент, який визначає нормативність мови спеціальності. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції. З метою систематизації найважливіших понять сучасної методики навчання української мови визначені основні з них, які допоможуть учителям зрозуміти їх сутність. Розкрито змістовий аспект термінів, що допомагають усвідомити необхідність обґрунтування підпорядкування понять, визначити основні і другорядні. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TERMINOLOHIChNA PIDHOT.pdf258,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.