Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544
Title: | Термінологічна підготовка учителя початкової школи |
Authors: | Роєнко, Людмила Миколаївна Волошина, Ганна Петрівна Волошин, Петро Миколайович |
Keywords: | предметна компетентність учитель початкової школи методична підготовка термінознавство |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Умань |
Citation: | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини |
Series/Report no.: | УДК 371.134+001.4+821.161.2; |
Abstract: | У статті порушується проблема термінологічної підготовки майбутнього учителя початкової школи, оскільки термінологія – найголовніший компонент, який визначає нормативність мови спеціальності. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції. З метою систематизації найважливіших понять сучасної методики навчання української мови визначені основні з них, які допоможуть учителям зрозуміти їх сутність. Розкрито змістовий аспект термінів, що допомагають усвідомити необхідність обґрунтування підпорядкування понять, визначити основні і другорядні. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TERMINOLOHIChNA PIDHOT.pdf | 258,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.