Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Петрівна-
dc.contributor.authorВолошин, Петро Миколайович-
dc.date.accessioned2015-11-11T16:58:49Z-
dc.date.available2015-11-11T16:58:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичиниuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3544-
dc.description.abstractУ статті порушується проблема термінологічної підготовки майбутнього учителя початкової школи, оскільки термінологія – найголовніший компонент, який визначає нормативність мови спеціальності. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції. З метою систематизації найважливіших понять сучасної методики навчання української мови визначені основні з них, які допоможуть учителям зрозуміти їх сутність. Розкрито змістовий аспект термінів, що допомагають усвідомити необхідність обґрунтування підпорядкування понять, визначити основні і другорядні. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманьuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+001.4+821.161.2;-
dc.subjectпредметна компетентністьuk
dc.subjectучитель початкової школиuk
dc.subjectметодична підготовкаuk
dc.subjectтермінознавствоuk
dc.titleТермінологічна підготовка учителя початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TERMINOLOHIChNA PIDHOT.pdf258,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.