Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-11-11T19:10:14Z-
dc.date.available2015-11-11T19:10:14Z-
dc.date.issued2015-10-09-
dc.identifier.citationЯщук О. М. Формування логічних прийомів учнів початкових класів / О. М. Ящук // Педагогічна освіта і наука: традиції реалії, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-9 жовтня 2015 р. // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. – Умань : ФОП Жовтий, 2015. – 90 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3550-
dc.description.abstractЯк педагогічна проблема, формування логічних прийомів є важливим фактором, що безпосередньо сприяє розвитку процесу мислення учнів початкових класів. Практично всі дослідники способів та умов розвитку мислення учнів одностайні в тому, що методичне керівництво цим процесом не тільки можливе, але і є високоефективним, тобто при організації спеціальної роботи з формування і розвитку логічних прийомів мислення спостерігається значне підвищення результативності цього процесу незалежно від вихідного рівня розвитку учняuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372.4+16-053.5-
dc.subjectлогікаuk
dc.subjectлогічне мисленняuk
dc.subjectпедагогічна проблемаuk
dc.subjectформування логічних прийомівuk
dc.subjectлогічні прийомиuk
dc.subjectсеріаціяuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectсинтезuk
dc.subjectпорівнянняuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectузагальненняuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectвмінняuk
dc.titleФормування логічних прийомів учнів початкових класівuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannja logіchnih prijomіv uchnіv pochatkovih klasіv.pdf158,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.