Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/356
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грітченко, Тетяна Яківна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-18T09:05:50Z | - |
dc.date.available | 2013-10-18T09:05:50Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-18 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/356 | - |
dc.description | У статті висвітлено результати аналізу традиційних методів та методів інтерактивного навчання для формування професійно-мовного майбутнього вчителя початкової школи. Представлено порівняння сутності | uk |
dc.subject | Методи навчання | uk |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk |
dc.subject | професiйно-мовний стиль спiлкування | uk |
dc.subject | комунікативний процес | uk |
dc.subject | спосіб комунікації | uk |
dc.title | Відбір методів навчання для формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VIDBIR_METODIV. pdf.pdf | 238,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.