Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2013-10-18T09:05:50Z-
dc.date.available2013-10-18T09:05:50Z-
dc.date.issued2013-10-18-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/356-
dc.descriptionУ статті висвітлено результати аналізу традиційних методів та методів інтерактивного навчання для формування професійно-мовного майбутнього вчителя початкової школи. Представлено порівняння сутностіuk
dc.subjectМетоди навчанняuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectпрофесiйно-мовний стиль спiлкуванняuk
dc.subjectкомунікативний процесuk
dc.subjectспосіб комунікаціїuk
dc.titleВідбір методів навчання для формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VIDBIR_METODIV. pdf.pdf238,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.