Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/358
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грітченко, Тетяна Яківна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-18T09:17:23Z | - |
dc.date.available | 2013-10-18T09:17:23Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-18 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/358 | - |
dc.description | У статті представлена авторська модель процесу формування професiйно-мовного стилю спілкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладі. Обґрунтована необхідність розробки зазначеної моделі. Наведено опис моделі як педагогічної системи та характеристика взаємопов’язаних компонентів, що її складають. Представлено висновки щодо результативності впровадження моделі формування професiйно-мовного стилю спілкування майбутнього вчителя. | uk |
dc.subject | Модель | uk |
dc.subject | професiйно-мовний стиль спiлкування | uk |
dc.subject | комунікативний процес | uk |
dc.subject | модель формування професiйно-мовного стилю спілкування майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.subject | вищий педагогічний навчальний заклад | uk |
dc.title | Модель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладi | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
model_formuvania.pdf | 307,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.