Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3609
Назва: Теоретичні засади раннього іншомовного навчання в американській школі
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: іншомовна освіта
теоретичні засади
початкова школа
курикулум
американська школа
учень
теоретичні засади
програми раннього іншомовного навчання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Умань : ФПО Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: / І. О. Білецька // Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (2 листопада 2015 р.). – Умань : ФПО Жовтий О. О., 2015. – С. 27–30.
Серія/номер: УДК 81.24 (73);
Короткий огляд (реферат): Автор розглядає теоретичні підходи до раннього іншомовного навчання, його доцільність та переваги у середніх навчальних закладах США.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3609
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretychni_zasady_ranniogo_inshomovnogo_navchannya_v_fmeryksnskii_shkoli.pdf92,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.