Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-11-12T18:37:37Z-
dc.date.available2015-11-12T18:37:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation/ І. О. Білецька // Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (2 листопада 2015 р.). – Умань : ФПО Жовтий О. О., 2015. – С. 27–30.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3609-
dc.description.abstractАвтор розглядає теоретичні підходи до раннього іншомовного навчання, його доцільність та переваги у середніх навчальних закладах США.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ФПО Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 81.24 (73);-
dc.subjectіншомовна освітаuk
dc.subjectтеоретичні засадиuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectкурикулумuk
dc.subjectамериканська школаuk
dc.subjectученьuk
dc.subjectтеоретичні засадиuk
dc.subjectпрограми раннього іншомовного навчанняuk
dc.titleТеоретичні засади раннього іншомовного навчання в американській школіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretychni_zasady_ranniogo_inshomovnogo_navchannya_v_fmeryksnskii_shkoli.pdf92,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.