Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-10-18T10:04:05Z-
dc.date.available2013-10-18T10:04:05Z-
dc.date.issued2013-10-18-
dc.identifier.citationКомар О.А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій. Теоретико-методичні аспекти. Монографія. – Умань: РВЦ «Софія», 2008. – 332 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/360-
dc.descriptionІнтерактивні технологій навчання – нова філософія надання знань тим, хто навчається. Разом з тим це суб’єкт- суб’єктні відносини у стосунках учитель-учень, що сприяє хорошим результатам у навчанні, засвоєнні і відтворенні знань учнів, розвитку їхніх здібностей і творчого потенціалу. В чому суть інтерактивних технологій та чи відповідає сучасним запитам суспільства підготовка студентів до застосування інтерактивних технологій навчання у початковій школі. Автор пропонує своє бачення проблеми, звертається до історичних питань, досліджує вітчизняний і зарубіжний досвід, фактори і умови формування у студентів умінь щодо застосування інтерактивних технологій навчання у початковій школі. Книга містить теоретичні положення, методичні матеріали і практичні поради. Рекомендована викладачам, аспірантам, магістрантам, студентам вищих педагогічних закладів освіти, науковим працівникам і вчителям загальноосвітніх шкіл.uk
dc.publisherРВЦ «Софія»uk
dc.subjectІнтерактивні технологіїuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологійuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pidhotovka_maibutnih_uchuteliv.pdf2,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.