Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломієць, Наталія Андріївна-
dc.date.accessioned2015-11-12T21:46:07Z-
dc.date.available2015-11-12T21:46:07Z-
dc.date.issued2015-11-12-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3613-
dc.description.abstractУ статті розкрито суть поняття „дидактичні засади”, проаналізовано дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів іноземної мови та розроблена модель впровадження дидактичних засад застосування інтерактивних методів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372.4-
dc.subjectдидактичні засадиuk
dc.subjectінтерактивні методиuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectмодель впровадженняuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectзастосування інтерактивних методівuk
dc.subjectдидактичні умовиuk
dc.subjectзміст навчанняuk
dc.subjectінтерактивні методи навчання іноземної мовиuk
dc.subjectструктурно-функціональна модельuk
dc.titleДо проблеми оптимальної реалізації дидактичних засад застосування інтерактивних методів навчання молодших школярівuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
do_probl_optum_realiz.pdf332,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.