Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3613
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коломієць, Наталія Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-12T21:46:07Z | - |
dc.date.available | 2015-11-12T21:46:07Z | - |
dc.date.issued | 2015-11-12 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3613 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито суть поняття „дидактичні засади”, проаналізовано дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів іноземної мови та розроблена модель впровадження дидактичних засад застосування інтерактивних методів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 372.4 | - |
dc.subject | дидактичні засади | uk |
dc.subject | інтерактивні методи | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | модель впровадження | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | застосування інтерактивних методів | uk |
dc.subject | дидактичні умови | uk |
dc.subject | зміст навчання | uk |
dc.subject | інтерактивні методи навчання іноземної мови | uk |
dc.subject | структурно-функціональна модель | uk |
dc.title | До проблеми оптимальної реалізації дидактичних засад застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
do_probl_optum_realiz.pdf | 332,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.