Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3637
Назва: Діагностика ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства
Автори: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Ключові слова: діагностика
маркетингова діяльність
ефективність
управління
оцінка
методика
методичний підхід
критерій
рішення
підприємство
Дата публікації: 26-лип-2015
Видавництво: ФЛП «Озеров Г.В.»
Бібліографічний опис: Білошкурська Н. В. Діагностика ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства / Н. В. Білошкурська // Актуальные научные исследования в современном мире : материалы IІІ Междунар. научн.-практ. инт.-конф., 25-26 июля 2015 г., Переяслав-Хмельницкий : [сб. науч. тр.]. – Переяслав-Хмельницкий, 2015. – Вып. 3, ч. 1. – C. 22–25.
Серія/номер: УДК;339.138:65.01
Короткий огляд (реферат): Автором розроблено інтегрований методичний підхід діагностики ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3637
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diagnost_marketyng.pdf801,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.