Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3637
Title: Діагностика ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Keywords: діагностика
маркетингова діяльність
ефективність
управління
оцінка
методика
методичний підхід
критерій
рішення
підприємство
Issue Date: 26-Jul-2015
Publisher: ФЛП «Озеров Г.В.»
Citation: Білошкурська Н. В. Діагностика ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства / Н. В. Білошкурська // Актуальные научные исследования в современном мире : материалы IІІ Междунар. научн.-практ. инт.-конф., 25-26 июля 2015 г., Переяслав-Хмельницкий : [сб. науч. тр.]. – Переяслав-Хмельницкий, 2015. – Вып. 3, ч. 1. – C. 22–25.
Series/Report no.: УДК;339.138:65.01
Abstract: Автором розроблено інтегрований методичний підхід діагностики ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3637
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diagnost_marketyng.pdf801,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.