Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3641
Назва: | Логічні вміння як невід’ємна складова розвитку мислення молодшого школяра |
Автори: | Ящук, Олена Миколаївна |
Ключові слова: | Логіка уміння логічне мислення молодші школярі вікові особливості логічні уміння майбутні вчителі об'єкт модель ознаки понять |
Дата публікації: | 6-лис-2015 |
Видавництво: | ФОП Жовтий |
Бібліографічний опис: | Ящук О. М. Логічні вміння як невід’ємна складова розвитку мислення молодшого школяра / О. М. Ящук // Дидактика Яна Амоса Коменського: від минулого до сьогодення: матеріали Третьої міжнародної Інтернет-конференції, м. Умань, 6 листопада 2015 року // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики Я. А. Коменського. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015. – С. 142 – 146. |
Серія/номер: | УДК;372.47+16-053.5 |
Короткий огляд (реферат): | Якість засвоєння знань багато в чому залежить від рівня розвитку мислення учнів: логічно розвинене мислення дозволяє легше засвоїти знання і в більшому обсязі. Володіння прийомами організації розумової праці, а це найчастіше прийоми розумових операцій, допомагають легше сприймати пояснення вчителя, полегшують спілкування, виконання вправ, практичних робіт, розв’язання задач, самостійну роботу з книгою на занятті та при виконанні домашніх завдань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3641 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Logіchnі vmіnnja jak nevіd’єmna skladova rozvitku mislennja molodshogo shkoljara.pdf | 126,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.