Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3641
Назва: Логічні вміння як невід’ємна складова розвитку мислення молодшого школяра
Автори: Ящук, Олена Миколаївна
Ключові слова: Логіка
уміння
логічне мислення
молодші школярі
вікові особливості
логічні уміння
майбутні вчителі
об'єкт
модель
ознаки понять
Дата публікації: 6-лис-2015
Видавництво: ФОП Жовтий
Бібліографічний опис: Ящук О. М. Логічні вміння як невід’ємна складова розвитку мислення молодшого школяра / О. М. Ящук // Дидактика Яна Амоса Коменського: від минулого до сьогодення: матеріали Третьої міжнародної Інтернет-конференції, м. Умань, 6 листопада 2015 року // FOLIA COMENIANA : вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики Я. А. Коменського. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015. – С. 142 – 146.
Серія/номер: УДК;372.47+16-053.5
Короткий огляд (реферат): Якість засвоєння знань багато в чому залежить від рівня розвитку мислення учнів: логічно розвинене мислення дозволяє легше засвоїти знання і в більшому обсязі. Володіння прийомами організації розумової праці, а це найчастіше прийоми розумових операцій, допомагають легше сприймати пояснення вчителя, полегшують спілкування, виконання вправ, практичних робіт, розв’язання задач, самостійну роботу з книгою на занятті та при виконанні домашніх завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3641
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Logіchnі vmіnnja jak nevіd’єmna skladova rozvitku mislennja molodshogo shkoljara.pdf126,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.