Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3647
Title: Фактори і критерії маркетингового ціноутворення
Authors: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Keywords: маркетинг
ціноутворення
фактор
критерій
цільова функція
максимізація
ціна
виробничі витрати
кон'юнктура
підприємство
Issue Date: 26-Feb-2015
Publisher: УДПУ
Citation: Білошкурська Н. В. Фактори і критерії маркетингового ціноутворення / Н. В. Білошкурська // Пріоритети розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції України : [збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції у заочній формі 26 лютого 2015 р.]. – Умань : УДПУ. – C. 13–14.
Series/Report no.: УДК;658.8:338.5
Abstract: Автором систематизовано зовнішні та внутрішні фактори маркетингового ціноутворення. Запропоновано цільову функцію максимізації відношення ціни товару до виробничих витрат як критерій маркетингового ціноутворення, яким слід керуватися у розробці стратегічних альтернатив максимізації прибутку підприємства на конкурентному ринку.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3647
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Faktory_tcinoutvorennya.pdf300,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.