Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілошкурська, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-11-15T16:11:49Z-
dc.date.available2015-11-15T16:11:49Z-
dc.date.issued2015-02-26-
dc.identifier.citationБілошкурська Н. В. Фактори і критерії маркетингового ціноутворення / Н. В. Білошкурська // Пріоритети розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції України : [збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції у заочній формі 26 лютого 2015 р.]. – Умань : УДПУ. – C. 13–14.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3647-
dc.description.abstractАвтором систематизовано зовнішні та внутрішні фактори маркетингового ціноутворення. Запропоновано цільову функцію максимізації відношення ціни товару до виробничих витрат як критерій маркетингового ціноутворення, яким слід керуватися у розробці стратегічних альтернатив максимізації прибутку підприємства на конкурентному ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУДПУuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:338.5-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectфакторuk
dc.subjectкритерійuk
dc.subjectцільова функціяuk
dc.subjectмаксимізаціяuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectвиробничі витратиuk
dc.subjectкон'юнктураuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.titleФактори і критерії маркетингового ціноутворенняuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Faktory_tcinoutvorennya.pdf300,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.