Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3662
Назва: Адаптування навчальних завдань як засіб індивідуалізації навчання молодших школярів
Автори: Коберник, Галина Іванівна
Ключові слова: Адаптування
Молодші школярі
Навчально-виховний процес
Особистість
Потенціал
Навчання
Дослідження
Підхід
Індивідуалізація
Спосіб
Дата публікації: 2015
Видавництво: ФОП Лукашевич О.М.
Бібліографічний опис: Коберник Г. Адаптування навчальних завдань як засіб індивідуалізації навчання молодших школярів / Г. Коберник // Матеріали XVІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» : Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 17. -362с.- С. 120.
Серія/номер: УДК;371.3:372.4
Короткий огляд (реферат): Розв’язання адаптованих до рівня навчальних компетенцій молодших школярів завдань сприяють поліпшенню саморегулювання пізнавальної діяльності учнів, стимулюванню навчально-пізнавальної активності, самоконтролю, а вчителеві допомагають у здійсненні індивідуального підходу до учнів, у оптимальному керівництві процесом навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3662
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Adaptuvannya navchal`ny`x zavdan` yak zasib indy`vidualizaciyi navchannya molodshy`x shkolyariv.pdf178,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.