Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3662
Назва: | Адаптування навчальних завдань як засіб індивідуалізації навчання молодших школярів |
Автори: | Коберник, Галина Іванівна |
Ключові слова: | Адаптування Молодші школярі Навчально-виховний процес Особистість Потенціал Навчання Дослідження Підхід Індивідуалізація Спосіб |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ФОП Лукашевич О.М. |
Бібліографічний опис: | Коберник Г. Адаптування навчальних завдань як засіб індивідуалізації навчання молодших школярів / Г. Коберник // Матеріали XVІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» : Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 17. -362с.- С. 120. |
Серія/номер: | УДК;371.3:372.4 |
Короткий огляд (реферат): | Розв’язання адаптованих до рівня навчальних компетенцій молодших школярів завдань сприяють поліпшенню саморегулювання пізнавальної діяльності учнів, стимулюванню навчально-пізнавальної активності, самоконтролю, а вчителеві допомагають у здійсненні індивідуального підходу до учнів, у оптимальному керівництві процесом навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3662 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Adaptuvannya navchal`ny`x zavdan` yak zasib indy`vidualizaciyi navchannya molodshy`x shkolyariv.pdf | 178,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.