Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2015-11-16T07:52:13Z-
dc.date.available2015-11-16T07:52:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКоберник Г. Адаптування навчальних завдань як засіб індивідуалізації навчання молодших школярів / Г. Коберник // Матеріали XVІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» : Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 17. -362с.- С. 120.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3662-
dc.description.abstractРозв’язання адаптованих до рівня навчальних компетенцій молодших школярів завдань сприяють поліпшенню саморегулювання пізнавальної діяльності учнів, стимулюванню навчально-пізнавальної активності, самоконтролю, а вчителеві допомагають у здійсненні індивідуального підходу до учнів, у оптимальному керівництві процесом навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Лукашевич О.М.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.3:372.4-
dc.subjectАдаптуванняuk
dc.subjectМолодші школяріuk
dc.subjectНавчально-виховний процесuk
dc.subjectОсобистістьuk
dc.subjectПотенціалuk
dc.subjectНавчанняuk
dc.subjectДослідженняuk
dc.subjectПідхідuk
dc.subjectІндивідуалізаціяuk
dc.subjectСпосібuk
dc.titleАдаптування навчальних завдань як засіб індивідуалізації навчання молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Adaptuvannya navchal`ny`x zavdan` yak zasib indy`vidualizaciyi navchannya molodshy`x shkolyariv.pdf178,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.