Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаухіна, Інна Станіславівна-
dc.date.accessioned2015-11-17T17:10:28Z-
dc.date.available2015-11-17T17:10:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2076-586Х-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3700-
dc.descriptionАвторська довідка 1. Прізвище, ім’я, по батькові (повністю) - Лаухіна Інна Станіславівна 2. Науковий ступінь,вчене звання - кандидат педагогічних наук, доцент 3. Місце роботи або навчання - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, кафедра теорії та практики іноземних мов 4. Домашня адреса – 20300, м. Умань,Черкаська область, вул. Горького 7а, кв.8 5. Робоча адреса – 20 300, м. Умань, вул. Садова 2 6. Контактні телефони - 0636619795 7. Е-mail - ilaukhina@mail.ru 8. Обов’язково надіслати макет та збірникuk
dc.description.abstractУ статті з’ясовано, що мовне спілкування мережних спільнот набуває все більш масового характеру, у ньому бере участь значна кількість вікових та соціальних груп, воно вирізняється поліфонічністю й об’єднує в собі величезну кількість різних типів дискурсу і мовних практик. З’ясовано, що наразі між електронним спілкуванням і традиційними формами вербальної комунікації спостерігається взаємопроникнення та взаємодія. Досліджено, що проблеми функціонально-стилістичних особливостей текстів комерційної кореспонденції обумовлені важливою роллю, яку ділова комунікація відіграє в сучасний період, її відмінністю від інших форм письмового спілкування. Виявлено вплив технічних засобів використання телефаксу та інших видів електронної пошти на лінгвістичне оформлення ділової документації французькою мовою. Відзначено створення особливого мовного коду, зрозумілого лише фахівцям, який спрощений з точки зору лексичного складу та володіє певною граматичною специфікою. Досліджено, що функціонально-стилістичні особливості текстів комерційної кореспонденції обумовлені роллю, яку наразі відіграє ділова комунікація, її відмінністю від інших форм письмового спілкування. Стилістичний аналіз комерційного листа продемонстрував, що більшість комерційних листів характеризуються такими стильовими рисами як офіційність, стандартизованість, точність, нейтральність. Простежено механізми побудови і функціонування основних типів комерційної кореспонденції, а також виявлено стилістичні особливості цього жанру.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;811.133.1′ 42 811.133.1′ 42-
dc.subjectмережна комунікаціяuk
dc.subjectтелефаксuk
dc.subjectелектронна поштаuk
dc.subjectфорумuk
dc.subjectчатuk
dc.subjectелектронний дискурсuk
dc.subjectкомерційний листuk
dc.subjectмовленнєві утворення електронного дискурсуuk
dc.subjectмовні параметрі писемного мовленняuk
dc.subjectграфічна асиметріяuk
dc.titleЛексико-синтаксичні і прагматичні особливості комерційної кореспонденції французькою мовоюuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LEX-SYNT_FEAT_OF_CORRESP.pdf351,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.