Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаухіна, Інна Станіславівна-
dc.date.accessioned2015-11-17T17:46:50Z-
dc.date.available2015-11-17T17:46:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2306-5532-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3702-
dc.description.abstractУ статті йдеться про загальні методичні підходи до запровадження релігієзнавчого компонента знань змісту загальної середньої освіти Франції. Представлено огляд загальних методичних підходів щодо освітнього аспекту релігійних знань та їх виховний потенціал. Проаналізовано освітні програми з філологічних, суспільствознавчих, природно-математичних та естетичних дисциплін для французьких колежів і ліцеїв Зроблено висновок про те, що при викладанні знань про релігію вчитель може поєднувати методики окремого предмета та метапідходи, які охоплюють усі навчальні дисципліни.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.5:2 (44) 373.5:2 (44)-
dc.subjectзагальні методичні підходиuk
dc.subjectосвітній аспект релігійних знань та їх виховний потенціалuk
dc.subjectспецифіка методичного супроводу запровадження релігієзнавчого компонентаuk
dc.titleЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАПРОВАДЖЕННЯ РЕЛІГІЄЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТА У СУЧАСНИХ ШКОЛАХ ФРАНЦІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gen_methodol_ approaches.pdf270,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.