Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаухіна, Інна Станіславівна-
dc.date.accessioned2015-11-17T18:11:12Z-
dc.date.available2015-11-17T18:11:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3704-
dc.description.abstractУ статті йдеться про можливості запровадження у зміст національної шкільної освіти Франції знань про релігії, розглядається проблема поєднання світських принципів сучасної освіти та реалізації релігієзнавчого компонента (блоків знань про релігію) до навчальних програм французької загальноосвітньої школи, виокремлено основні методичні підходи до впровадження релігієзнавчих знань, які є найбільш оптимальними при викладанні школярам знань про релігію, проаналізовано зміст релігієзнавчого компонента в державних шкільних програмах початкової та середньої школи (колежі та ліцеї) Франції, наголошено на обмеженому характері знань про релігії у французьких школах та на недостатньому теоретичному підґрунті дослідження релігійних факторів та явищ.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.5:2 (44) 373.5:2 (44)-
dc.subjectБлоки знань про релігіюuk
dc.subjectрелігієзнавчий компонентuk
dc.subjectзміст навчальних дисциплін загальноосвітніх середніх шкілuk
dc.subjectосновні методичні підходи до реалізації знань про релігіїuk
dc.titleОсобенности введения религиеведческого компонента в современное французское образованиеuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_introduction.pdf527,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.