Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3705
Назва: | РЕЛІГІЄЗНАВЧИЙ КОМПОНЕНТ У ЗМІСТІ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН У КОЛЕЖАХ ТА ЛІЦЕЯХ ФРАНЦІЇ |
Автори: | Лаухіна, Інна Станіславівна |
Ключові слова: | Блоки знань про релігію релігієзнавчий компонент зміст навчальних дисциплін загальноосвітніх середніх шкіл оптимальні методичні прийоми реалізації знань про релігії |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | УДК;373.5:2 (44) 373.5:2 (44) |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто впровадження блоків знань у зміст суспільствознавчих дисциплін у колежах та ліцеях Франції. Визначено, що у французьких колежах та ліцеях надається перевага основним методичним прийомам, які є найбільш оптимальними при викладанні школярам знань про релігію. Аналіз навчальних програм суспільствознавчих дисциплін засвідчив, що зміст релігієзнавчих блоків знань перебуває на експериментальній стадії: з’являються авторські програми, деякі з них можна назвати інноваційними. Згідно з позицією багатьох французьких дослідників, запровадження релігієзнавчого компонента в навчальні програми носить обмежений характер, невирішеними залишаються питання щодо порівняльної методики вивчення релігій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3705 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
scientific_notes.pdf | 427,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.