Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменов, Андрій Анатолійович-
dc.date.accessioned2015-11-18T11:42:22Z-
dc.date.available2015-11-18T11:42:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3724-
dc.description.abstractУ дослідженні подано результати теоретичного аналізу класифікації існуючих підходів до виховання відповідальності як особистісної лідерської якості учнів молодших класів. Виконана систематизація цих підходів. Визначено чинники, що впливають на процес виховання відповідальності, та проаналізовано види діяльності, при яких відбувається її розвиток. Зауважено на внеску у розвиток цих підходів дослідників різних країн.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.947.23:37.035.91-057.87;-
dc.subjectвідповідальність,uk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectлідер,uk
dc.subjectвиховання,uk
dc.subjectграuk
dc.titleВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ОСОБИСТІСНА ЛІДЕРСЬКА ЯКІСТЬ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Відповідальність.pdf113,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.