Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербань, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorБондар, Галина Олександрівна-
dc.contributor.authorГут, Наталя Василівна-
dc.date.accessioned2015-11-19T21:03:59Z-
dc.date.available2015-11-19T21:03:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБондар Г.О., Щербань І.Ю., Гут Н.В. Формування гуманістичного світогляду майбутнього учителя у процесі вивчення іноземних мов / Г.О. Бондар, І.Ю. Щербань, Н.В. Гут // Шкільний вчитель нового покоління : матеріали Сьомої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції з міжнародною участю, Житомир, 9 – 13 листопада 2015 р.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3747-
dc.description.abstractВстановлено, що філологічні дисципліни мають особливий потенціал у формуванні гуманістичного світогляду. Визначено, що важливість таких знань полягає в тому, що вони сприяють досвіду майбутніх учителів в організації гуманістичного середовища (країнознавство) та практичному використанню їх у техніці (робота з комп’ютером, Internet, e-mail), бізнесі (ділові папери іноземною мовами), науці (підготовка рефератів, звітів про виконану роботу, написання статей) тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectформування готовності майбутнього вчителя ,гуманістично-освітнє середовище, компоненти навчально-виховного процесуuk
dc.titleФормування гуманістичного світогляду майбутнього учителя у процесі вивчення іноземних мовuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVANNIA_GUMANІSTYChNOGO_SVІTOGLIADU_MAJBUTNIOGO_UCHYTELIA_U_PROCESІ_VYVCHENNIA_ІNOZEMNYH_MOV.pdf273,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.