Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-11-20T12:02:02Z-
dc.date.available2015-11-20T12:02:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКоляда Н. М. Дитячий рух як соціально-педагогічна категорія: поняттєво-категоріальний аналіз / Н. М. Коляда // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини / ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші. – Умань : ФОП «Жовтий», 2014. – Вип. 48. – С. 272–280.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3768-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано дитячий рух як соціально-педагогічну категорію. З’ясовано, що розробка дитячого руху як актуальної проблеми соціально-педагогічної науки потребує визначення його поняттєвого апарату. Проте спеціальних наукових праць, присвячених дослідженню і визначенню поняттєвого апарату дитячого руху, поки що немає. Автор здійснив аналіз тих трактувань основних дефініцій, які найбільш точно і вдало розкривають сутність, структуру та особливості дитячого руху як соціально-педагогічного явища та запропонував авторське визначення досліджуваного феномену.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК (477)(043.3);-
dc.subjectдитячий рух, дитяча організація, дитяче об’єднання, структура дитячого руху, соціально-педагогічне явищеuk
dc.titleДитячий рух як соціально-педагогічна категорія: поняттєво-категоріальний аналізuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dutjachuj_ruch_.pdf256,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.