Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3775
Назва: | Компаративний аналіз систем управління шкільною освітою в Нідерландах та Франції: досвід для України |
Автори: | Бойченко, Катерина Вікторівна |
Ключові слова: | керівництво менеджмент адміністрування Нідерланди Франція порівняльна педагогіка освіта педагогічний менеджмент модернізація децентралізація |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Бойченко К. В. Компаративний аналіз систем управління шкільною освітою в Нідерландах та Франції: досвід для України : методичні матеріали для адміністраторів освіти / К. В. Бойченко. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2015. – 130 с. |
Серія/номер: | УДК |
Короткий огляд (реферат): | Дана праця є порівняльним аналізом системи освітнього менеджменту в Нідерландах та у Франції з метою виявлення найкращого зарубіжного досвіду в управлінні освітою та можливостей використання його в українській системі освіти. Для України, порівняно молодої та незалежної держави, за сучасних умов важкої економічної, політичної та соціальної ситуації в країні постає необхідність вивчення досвіду високорозвинених країн, а перспективи модернізації системи освітнього менеджменту в Україні вбачаємо в синтезі найкращих здобутків країн Європейського Союзу. Рекомендована науковим працівникам, вчителям, адміністраторам освіти, аспірантам, магістрантам, студентам вищих педагогічних закладів освіти, усім, хто цікавиться проблемами модернізації вітчизняної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3775 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
material.pdf | 398,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.