Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3786
Назва: | Оцінка якості систем управління шкільною освітою в Нідерландах та Франції |
Автори: | Бойченко, Катерина Вікторівна |
Ключові слова: | якість освіти управління школами |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Бойченко К. Оцінка якості систем управління шкільною освітою в Нідерландах та Франції / К. В. Бойченко // Збірник наукових праць студентів та молодих учених. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «ФОП Жовтий О.О.», 2015. – С. 34-39. |
Короткий огляд (реферат): | Децентралізаційні процеси, підсилені загальною глобалізацією суспільства зумовили зміни у формах оцінювання ефективності систем освіти та систем управління освітою у різних країнах світу. Початком таких змін стала у 2000 році глобальна пограма виявлення навчальних досягнень учнів. Найбільш показовими є результати досліджень PISA – Міжнародної програми оцінювання навчальних досягнень учнів (англ. Programme for International Student Assessment). PISA проводить тестування серед 15-річних учнів школи, які здобувають знання і навички, необхідні для життя у сучасному суспільстві. В цій програмі беруть участь і такі країни як Франція та Нідерланди. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3786 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Boichenko_statti.pdf | 320,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.