Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, Катерина Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-11-20T19:01:08Z-
dc.date.available2015-11-20T19:01:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБойченко К. Оцінка якості систем управління шкільною освітою в Нідерландах та Франції / К. В. Бойченко // Збірник наукових праць студентів та молодих учених. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «ФОП Жовтий О.О.», 2015. – С. 34-39.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3786-
dc.description.abstractДецентралізаційні процеси, підсилені загальною глобалізацією суспільства зумовили зміни у формах оцінювання ефективності систем освіти та систем управління освітою у різних країнах світу. Початком таких змін стала у 2000 році глобальна пограма виявлення навчальних досягнень учнів. Найбільш показовими є результати досліджень PISA – Міжнародної програми оцінювання навчальних досягнень учнів (англ. Programme for International Student Assessment). PISA проводить тестування серед 15-річних учнів школи, які здобувають знання і навички, необхідні для життя у сучасному суспільстві. В цій програмі беруть участь і такі країни як Франція та Нідерланди.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectуправління школамиuk
dc.titleОцінка якості систем управління шкільною освітою в Нідерландах та Франціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boichenko_statti.pdf320,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.