Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-10-18T17:09:17Z-
dc.date.available2013-10-18T17:09:17Z-
dc.date.issued2013-10-18-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/379-
dc.descriptionУ сучасному інтелектуальному суспільстві велика надія покладається на інноваційну підготовку майбутнього вчителя, оскільки студент педагогічного навчального закладу постає як одна з найважливіших постатей суспільства, адже значно простіше і дешевше трансформувати у самосвідомість майбутнього вчителя необхідні національно-культурні та морально-психологічні цінності, ніж намагатися змінювати сформовані установки досвічених учителів. Сучасні ВНЗ прагнуть до такої підготовки майбутніх вчителів початкових класів, коли навчальний процес суттєво відрізняється від традиційної радянської підготовки і стилем, і змістовим наповненням, і абсолютно новими дисциплінами тощо, але при цьому за традицією головними залишаються питання «що вивчати», «яким чином навчати», «як зацікавити учнів до навчання».uk
dc.subjectметод навчанняuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectінтерактивні методиuk
dc.titleІнтерактивні методи як інноваційна складова сучасної дидактикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
interakt_inov_skladov.pdf290,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.