Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-10-18T17:09:17Z-
dc.date.available2013-10-18T17:09:17Z-
dc.date.issued2013-10-18-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/379-
dc.descriptionУ сучасному інтелектуальному суспільстві велика надія покладається на інноваційну підготовку майбутнього вчителя, оскільки студент педагогічного навчального закладу постає як одна з найважливіших постатей суспільства, адже значно простіше і дешевше трансформувати у самосвідомість майбутнього вчителя необхідні національно-культурні та морально-психологічні цінності, ніж намагатися змінювати сформовані установки досвічених учителів. Сучасні ВНЗ прагнуть до такої підготовки майбутніх вчителів початкових класів, коли навчальний процес суттєво відрізняється від традиційної радянської підготовки і стилем, і змістовим наповненням, і абсолютно новими дисциплінами тощо, але при цьому за традицією головними залишаються питання «що вивчати», «яким чином навчати», «як зацікавити учнів до навчання».uk
dc.subjectметод навчанняuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectінтерактивні методиuk
dc.titleІнтерактивні методи як інноваційна складова сучасної дидактикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
interakt_inov_skladov.pdf290,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.