Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалюк, Вікторія Федорівна-
dc.date.accessioned2015-11-22T21:45:40Z-
dc.date.available2015-11-22T21:45:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВалюк В.Ф. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації // «Формування знань учнів про науковий експеримент при навчанні хімії» Тези доповідей І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Переяслав-Хмельницький, 21-22 лютого 2015 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2015. – С. 218 – 221.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3811-
dc.description.abstractЕксперимент як метод пізнання і його роль в створенні цілісного уявлення про шлях наукового пізнання мають величезне значення. Широке застосування експерименту в шкільному навчанні дозволяє опанувати його як метод пізнання, але тільки за умови правильно організованого навчального процесу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТези доповідей І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Переяслав-Хмельницький, 21-22 лютого 2015 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2015uk
dc.subjectметодологічні знанняuk
dc.subjectметодологічні уміння-
dc.subjectекспериментальні методи пізнання-
dc.titleФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ ПРО НАУКОВИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ПРИ НАВЧАННІ ХІМІЇuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_Valyuk_2_2015.pdf201,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.