Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3812
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валюк, Вікторія Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-22T21:56:14Z | - |
dc.date.available | 2015-11-22T21:56:14Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Валюк В.Ф. Інтеграція фундаментальних та прикладних досліджень в географічній, екологічній та хімічній освіті // «Компетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя хімії до професійної самореалізації» Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції ( Умань, 12-13 листопада 2015р.). – Умань: «Сочівський», 2015. – С. 20 – 22. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3812 | - |
dc.description.abstract | У вищих педагогічних навчальних закладах впроваджуються нові технології навчання хімії, які в центр навчально-виховного процесу ставлять студента. Значний потенціал для удосконалення хімічної освіти у вищих педагогічних навчальних закладах забезпечують сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання. Узагальнюючи теоретичний матеріал з цієї проблеми, спираючись на практичний досвід, можна зробити висновок, що становлення професійної готовності вчителя хімії потребує цілісного формування професійних якостей, знань та умінь особистості. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції ( Умань, 12-13 листопада 2015р.). – Умань: «Сочівський», 2015 | uk |
dc.subject | професійна компетентність учителя хімії | uk |
dc.subject | фахова підготовка вчителя хімії | - |
dc.title | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Appears in Collections: | Природничо-географічний факультет |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tezy_Valyuk_3_2015.pdf | 312,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.