Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагоруйко, Людмила Олексіївна-
dc.date.accessioned2015-11-23T08:25:13Z-
dc.date.available2015-11-23T08:25:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3829-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості оцінювання знань студентів з іноземної мови у вищих навчальних закладах Польщі. Охарактеризовано оцінювання навчальних досягнень польських студентів з іноземної мови з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письма. Зазначено форми та мету тестових завдань для оцінювання знань з іноземної мови. Також було проаналізовано такі інновації в оцінюванні навчальних досягнень польських студентів з іноземних мов, як самооцінювання, використання ІКТ та портфолійне оцінювання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries811(07)(438);-
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectмовленнєва діяльність-
dc.subjectсамооцінювання-
dc.subjectвикористання ІКТ-
dc.subjectпортфолійне оцінювання-
dc.subjectПольща-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ПОЛЬЩІuk
dc.title.alternativeThe peculiarities of students' foreign languages knowledge assessment in higher educational institutions in Polanduk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zagoruiko Sumy.pdf280,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.