Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3829
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Загоруйко, Людмила Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-23T08:25:13Z | - |
dc.date.available | 2015-11-23T08:25:13Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3829 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості оцінювання знань студентів з іноземної мови у вищих навчальних закладах Польщі. Охарактеризовано оцінювання навчальних досягнень польських студентів з іноземної мови з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письма. Зазначено форми та мету тестових завдань для оцінювання знань з іноземної мови. Також було проаналізовано такі інновації в оцінюванні навчальних досягнень польських студентів з іноземних мов, як самооцінювання, використання ІКТ та портфолійне оцінювання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | 811(07)(438); | - |
dc.subject | оцінювання | uk |
dc.subject | мовленнєва діяльність | - |
dc.subject | самооцінювання | - |
dc.subject | використання ІКТ | - |
dc.subject | портфолійне оцінювання | - |
dc.subject | Польща | - |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ПОЛЬЩІ | uk |
dc.title.alternative | The peculiarities of students' foreign languages knowledge assessment in higher educational institutions in Poland | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zagoruiko Sumy.pdf | 280,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.