Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, Олександр Валерійович-
dc.date.accessioned2015-11-23T11:32:00Z-
dc.date.available2015-11-23T11:32:00Z-
dc.date.issued2015-04-24-
dc.identifier.citationЩербак О. В. Організація процесу математичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи в умовах дистанційного навчання / О. В. Щербак // Неперервна педагогічна освіта: стан, проблеми, перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції / (м. Умань, 24 квітня 2015 року) ред. кол.: О. І. Безлюдний, Т. Д. Кочубей, Б. А. Якимчук та ін. – Умань: ФОП Жовтий, 2015. – 123-124 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3870-
dc.description.abstractМатематична підготовка майбутніх вчителів початкової школи ґрунтується на диференційованому, компетентнісному, особисто-діяльнісному підходах і на принципах професійної спрямованості, оптимізації і концентрації навчання, свідомості і активності, зв’язку теорії з практикою, поряд з іншими загальновизнаними дидактичними принципами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134:51(07)-
dc.subjectМатематикаuk
dc.subjectМатематична підготовкаuk
dc.subjectМайбутні вчителіuk
dc.subjectПочаткова школаuk
dc.subjectДистанційне навчанняuk
dc.subjectУмови навчанняuk
dc.subjectНавчальний процесuk
dc.subjectТьюторuk
dc.subjectІнформаційні технологіїuk
dc.subjectІнтернет-конференціяuk
dc.titleОрганізація процесу математичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи в умовах дистанційного навчанняuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.