Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3887
Назва: Інклюзивна освіта – шлях до соціальної адаптації дітей з вадами психічного та фізичного розвитку
Автори: Голуб, Володимир Миколайович
Голуб, Надія Петрівна
Ключові слова: Інклюзивна освіта
Соціальна адаптація
Фізичний розвиток
Психічний розвиток
Адаптація дітей
Інклюзивне навчання
Корекційне навчання
Взаємодія дітей
Психолого-педагогічний супровід
Допомога
Дата публікації: 26-кві-2015
Видавництво: ПП “Мороз”,
Бібліографічний опис: Голуб В.М., Голуб Н.П. Інклюзивна освіта – шлях до соціальної адаптації дітей з вадами психічного та фізичного розвитку/ В.М. Голуб, Н.П. Голуб// Вісник науково-дослідної лабораторії “Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика”, 26 квітня 2015 р. / [ гол. ред. Демченко І. І.]. – Умань, вид. УДПУ, друк ПП “Мороз”, 2015. – Вип. 1. – С. 23–24.
Серія/номер: УДК;376+316.614
Короткий огляд (реферат): Згідно з Концепцією розвитку інклюзивного навчання в Україні здійснюється активний пошук та впровадження ефективних шляхів соціальної взаємодії дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку, із їхніми здоровими однолітками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3887
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inklyuzy`vna osvita – shlyax do social`noyi adaptaciyi ditej z vadamy` psy`xichnogo ta fizy`chnogo rozvy`tku.pdf169,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.