Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3893
Назва: СИСТЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ КАНАДИ В КОНТЕКСТІ ПОРІВНЯЛЬНОГО ДОСВІДУ АНАЛІЗУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАРУБІЖНИХ СИСТЕМ ПЕДAГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: зарубіжна система педагогічної освіти
канадський досвід
ситема функціонування
Дата публікації: 2015
Видавництво: Умань
Бібліографічний опис: 1. Павлюк В.І. Система педагогічної освіти Канади в контексті порівняльного досвіду аналізу функціонування зарубіжних систем педагогічної освіти/ В.І. Павлюк // Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи: матеріали II міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. –Умань, 2015. – С.214-217
Короткий огляд (реферат): в системі вищої педагогічної освіти США існує три академічних ступеня: бакалавр педагогіки (перший професійний ступінь), магістр педагогіки (другий професійний ступінь), доктор філософії (доктор педагогіки). Перший ступінь присвоюється після 4-х років навчання на факультеті гуманітарних або природничих наук) з одночасною або наступною річною спеціалізацією на педагогічному факультеті (департаменті); другий ступінь − після двох років спеціалізованого практичного навчання; третій ступінь − магістрам після трьох років додаткового навчання, впродовж яких здійснюється дослідження та готується докторська дисертація
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3893
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SY_STEMA_PEDAGOGIChNOYi_OSVITY_KANADY_V_KONTEKSTI_.pdf88,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.