Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3893
Назва: | СИСТЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ КАНАДИ В КОНТЕКСТІ ПОРІВНЯЛЬНОГО ДОСВІДУ АНАЛІЗУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАРУБІЖНИХ СИСТЕМ ПЕДAГОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Павлюк, Вікторія Ігорівна |
Ключові слова: | зарубіжна система педагогічної освіти канадський досвід ситема функціонування |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Умань |
Бібліографічний опис: | 1. Павлюк В.І. Система педагогічної освіти Канади в контексті порівняльного досвіду аналізу функціонування зарубіжних систем педагогічної освіти/ В.І. Павлюк // Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи: матеріали II міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. –Умань, 2015. – С.214-217 |
Короткий огляд (реферат): | в системі вищої педагогічної освіти США існує три академічних ступеня: бакалавр педагогіки (перший професійний ступінь), магістр педагогіки (другий професійний ступінь), доктор філософії (доктор педагогіки). Перший ступінь присвоюється після 4-х років навчання на факультеті гуманітарних або природничих наук) з одночасною або наступною річною спеціалізацією на педагогічному факультеті (департаменті); другий ступінь − після двох років спеціалізованого практичного навчання; третій ступінь − магістрам після трьох років додаткового навчання, впродовж яких здійснюється дослідження та готується докторська дисертація |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3893 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SY_STEMA_PEDAGOGIChNOYi_OSVITY_KANADY_V_KONTEKSTI_.pdf | 88,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.