Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3893
Title: СИСТЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ КАНАДИ В КОНТЕКСТІ ПОРІВНЯЛЬНОГО ДОСВІДУ АНАЛІЗУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАРУБІЖНИХ СИСТЕМ ПЕДAГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Authors: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Keywords: зарубіжна система педагогічної освіти
канадський досвід
ситема функціонування
Issue Date: 2015
Publisher: Умань
Citation: 1. Павлюк В.І. Система педагогічної освіти Канади в контексті порівняльного досвіду аналізу функціонування зарубіжних систем педагогічної освіти/ В.І. Павлюк // Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи: матеріали II міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. –Умань, 2015. – С.214-217
Abstract: в системі вищої педагогічної освіти США існує три академічних ступеня: бакалавр педагогіки (перший професійний ступінь), магістр педагогіки (другий професійний ступінь), доктор філософії (доктор педагогіки). Перший ступінь присвоюється після 4-х років навчання на факультеті гуманітарних або природничих наук) з одночасною або наступною річною спеціалізацією на педагогічному факультеті (департаменті); другий ступінь − після двох років спеціалізованого практичного навчання; третій ступінь − магістрам після трьох років додаткового навчання, впродовж яких здійснюється дослідження та готується докторська дисертація
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3893
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SY_STEMA_PEDAGOGIChNOYi_OSVITY_KANADY_V_KONTEKSTI_.pdf88,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.