Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3922
Назва: | Концептуальні підходи у поясненні нового вектору формування особистої фізичної культури студентів у процесі неспеціальної фізкультурної освіти |
Автори: | Гончар, Галина Іванівна |
Ключові слова: | фізичне виховання фізична культура підготовка фахівців |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Молодіжний науковий вісник Східноєвропейского національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт: журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Гончар Г. І. Концептуальні підходи у поясненні нового вектору формування особистої фізичної культури студентів у процесі неспеціальної фізкультурної освіти / Г. І. Гончар // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейского національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт: журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. – Вип. 18. – С. 43–47. |
Серія/номер: | УДК 796(07); |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. В статті розглянуто проблеми фізкультурної освіти, яка є похідною від фізичної культури та розглядається як базова частина загальнолюдської культури, що наділена потенціалом у формуванні всебічно розвиненої особистості, проведено аналіз наукових публікацій, присвячених оптимізації освітнього процесу підготовки фахівців у сфері ФК і С. В роботі особлива увага надається особистісному підходу, який забезпечує розуміння, пізнання, розвиток і самореалізацію особистості майбутнього фахівця в його цілісності і гармонійності. Фізкультурна освіта має сприяти розумовому і моральному розвитку та формуванню морально-вольових якостей, а виховання фізичних якостей буде відбуватись попутно. Необхідность закладення в мету фізичної освіти духовних якостей, а не суто механічну концепцію навчання руху. У ФВ вся суть зводиться до відшліфовування рухів, а фізкультурна освіта передбачає формування теоретичних знань та практично-рухових навичок. Щодо питання, яке стосується неспеціальної фізкультурної освіти - робиться все необхідне, щоб перейти на новий рівень функціонування фізичної культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3922 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_5.pdf | 417,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.