Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотапкін, Віталій Сергійович-
dc.date.accessioned2015-11-26T07:56:06Z-
dc.date.available2015-11-26T07:56:06Z-
dc.date.issued2014-01-30-
dc.identifier.citationНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Вип 46: збірник наукових праць/ за заг. ред. Д. Е. Кільдерова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – 191-196с.uk
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3923-
dc.description.abstractВ статті розглянуті питання оптимізації початкового етапу формування графічних понять з використанням систем автоматизованого проектування в майбутніх учителів технологій на основі досвіду „стихійного сприйняття” оточуючого середовища та психолого-фізіологічних закономірностей графічної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгомановаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.013(006) ББК 74.03-03я05 Н 34;УДК 371.321-
dc.subjectТехнологіїuk
dc.subjectПроектуванняuk
dc.subjectГрафічна підготовкаuk
dc.titleФормування готовності майбутніх вчителів технологій до графічної діяльності з використанням систем автоматизованого проектуванняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVANNIA_HOT. pdf.pdf309,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.