Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотапкін, Віталій Сергійович-
dc.date.accessioned2015-11-26T08:06:44Z-
dc.date.available2015-11-26T08:06:44Z-
dc.date.issued2013-10-31-
dc.identifier.citation: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. редакція.: М. Т. Мартинюк. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2013.- Ч. 3. – 223-230 с.uk
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3925-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання оптимізації професійно-графічної підго-товки майбутніх учителів технологій засобами САПР-технологій на основі вивчення досвіду їх впровадження в навчальний процес. Проведене дослідження засвідчило, що така інновація дозволяє швидше і глибше визначити інтелектуальний потенціал і здатність студентів до творчості, розвинути їх творчий кругозір, застосовую-чи комплексні графічні моделі для синтезу складних технічних об'єктів, вивільнити час від механічної роботи для творчої.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk
dc.relation.ispartofseriesББК 74.2я43 З 41;УДК 371.321-
dc.subjectТехнологіїuk
dc.subjectГрафічна підготовкаuk
dc.titleСучасний стан та перспективи впровадження сапр-технологій в процес графічної підготовки майбутніх учителів технологійuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUChASNYI_STAN.pdf317,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.