Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3925
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потапкін, Віталій Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-26T08:06:44Z | - |
dc.date.available | 2015-11-26T08:06:44Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-31 | - |
dc.identifier.citation | : Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. редакція.: М. Т. Мартинюк. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2013.- Ч. 3. – 223-230 с. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-4906 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3925 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті питання оптимізації професійно-графічної підго-товки майбутніх учителів технологій засобами САПР-технологій на основі вивчення досвіду їх впровадження в навчальний процес. Проведене дослідження засвідчило, що така інновація дозволяє швидше і глибше визначити інтелектуальний потенціал і здатність студентів до творчості, розвинути їх творчий кругозір, застосовую-чи комплексні графічні моделі для синтезу складних технічних об'єктів, вивільнити час від механічної роботи для творчої. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk |
dc.relation.ispartofseries | ББК 74.2я43 З 41;УДК 371.321 | - |
dc.subject | Технології | uk |
dc.subject | Графічна підготовка | uk |
dc.title | Сучасний стан та перспективи впровадження сапр-технологій в процес графічної підготовки майбутніх учителів технологій | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SUChASNYI_STAN.pdf | 317,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.