Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагайчук, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2015-11-27T10:56:13Z-
dc.date.available2015-11-27T10:56:13Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПроблеми трудової і професійної підготовки: наук.-метод. збірник Слов’янського державного педагогічного університету / МОН України, СДПУ; під ред. В.В. Стешенко. – Слов’янськ: СДПУ, 2008. – Вип. 13. – С.171-179.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3967-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність умінь, що є компонентами інтелектуального розвитку підлітка, окреслено можливості проектно-технологічної діяльності для формування та розвитку інтелектуальних умінь школярів на кожному етапі проектно-технологічної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСлов’янськ: СДПУuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 6 (07);-
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk
dc.subjectінтелектуальні умінняuk
dc.subjectпроектно-технологічна діяльністьuk
dc.subjectетапи проектно-технологічної діяльностіuk
dc.titleФормування інтелектуальних умінь підлітків у процесі проектно-технологічної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_ta_rozvy`tok intelektual`ny`x_umin`.pdf165,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.