Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3970
Назва: | Діагностика інтелектуального розвитку учнів у процесі проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання |
Автори: | Нагайчук, Олена Валеріївна |
Ключові слова: | інтелектуальний розвиток інтелектуальна активність |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Умань : ПП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. : Мартинюк М. Т. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2010. – Ч.3. – С. 91 -102. |
Серія/номер: | УДК 6 (07); |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано психолого-педагогічні аспекти співвідношення інтелекту та емоцій, розглядається сутність інтелектуального розвитку, а також умов та показників розумового розвитку школярів. Розкрито методику діагностики рівнів інтелектуального розвитку учнів в процесі проектно-технологічної діяльності, що здійснена на основі критеріїв: научуваність, сформованість інтелектуальних умінь школярів, інтелектуальна активність і наявність пізнавального інтересу до уроків трудового навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3970 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Diagnosty`ka_intelektual`nogo_rozvy`tku.pdf | 203,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.