Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3985
Назва: Теорія і методика інтелектуального розвитку підлітків у процесі проектно-технологічної діяльності
Автори: Нагайчук, Олена Валеріївна
Ключові слова: інтелект
інтелектуальна активність
інтелектуальний розвиток
інтелектуальні уміння
проектно-технологічна діяльність
трудове навчання
Дата публікації: 2011
Видавництво: Умань : СПД Жовтий
Бібліографічний опис: Нагайчук О.В. Теорія і методика інтелектуального розвитку підлітків у процесі проектно-технологічної діяльності : навчально-методичний посібник. – Умань : СПД Жовтий, 2011. – 220с.
Серія/номер: УДК [6 (07)+371.381](075);
ББК (74.268+74.269)я73;
Короткий огляд (реферат): У посібнику розкриваються різні підходи до визначення сутності понять «інтелект», «інтелектуальний розвиток», «інтелектуальна активність», «інтелектуальні уміння» у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрито зміст, функції та структуру проектно-технологічної діяльності як засобу інтелектуального розвитку учнів на уроках трудового навчання, виокремлено етапи процесу формування інтелектуальних умінь школярів у процесі роботи над проектом, обґрунтовано методику стимулювання інтелектуальної активності учнів, розроблено алгоритм діагностики інтелектуального розвитку учнів основної школи у процесі проектно-технологічної діяльності, виявлено організаційно-методичні умови інтелектуального розвитку учнів у процесі проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3985
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEORIYa_I METODY`KA_INTELEKTUAL`NOGO_ROZVY`TKU.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.