Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/6789/3987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-11-27T14:52:28Z-
dc.date.available2015-11-27T14:52:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation/ І. О. Білецька // Педагогічний альманах : зб. наук. праць. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. – Випуск 27. – С. 104–109.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/handle/6789/3987-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз різних підходів до трактування терміну «педагогічна технологія» вітчизняними та зарубіжними науковцями. Особлива увага приділяється характеристиці інтерактивних технологій, що є досить ефективними у практиці професійної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови під час вивчення дисциплін теоретичного циклу, зокрема лексикології англійської мови. Використання методів інтерактивного навчання впливає на формування комунікативних навичок у студентів, дозволяє їм не лише краще засвоїти лексикологію як предмет вивчення, але й сприяє формуванню навичок, необхідних для майбутньої професійної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.111’373(07);-
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectтехнологія мовної освітиuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectтеоретичні дисципліни іноземної мовиuk
dc.subjectлексикологіяuk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.titleІнтерактивні технології навчання на заняттях з лексикології англійської мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Interaktyvni_tehnologii_navchannya_na_zanyattyah_z_leksykologii_anliiskoi_movy.pdf153,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.