Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/401
Назва: | КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ ШКОЛЯРАМИ |
Автори: | Гарачук, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | рівні готовності готовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності робота з математично здібними молодшими школярами |
Дата публікації: | 18-жов-2013 |
Опис: | В статті охарактеризовано структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Сформульовано сутність та структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами, виокремлено критерії та компоненти готовності: мотиваційно-ціннісний, когнітивний та операційно-діяльнісний. Розроблено рівні зазначеної готовності: високий, середній, початковий тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/401 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kruter_rivni_gotovnosti.pdf | 245,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.