Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/401
Назва: КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ ШКОЛЯРАМИ
Автори: Гарачук, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: рівні готовності
готовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності
робота з математично здібними молодшими школярами
Дата публікації: 18-жов-2013
Опис: В статті охарактеризовано структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Сформульовано сутність та структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами, виокремлено критерії та компоненти готовності: мотиваційно-ціннісний, когнітивний та операційно-діяльнісний. Розроблено рівні зазначеної готовності: високий, середній, початковий тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/401
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kruter_rivni_gotovnosti.pdf245,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.