Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКремешна, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2015-11-28T21:24:56Z-
dc.date.available2015-11-28T21:24:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУ даній статті розглядається сутність герменевтичного підходу в освіті, його основні принципи, значення герменевтичних умінь в інструментальній підготовці майбутнього вчителя музики. Досліджуючи логічну послідовність, яка веде до осягнення змісту музичного твору, автор пропонує три ступені самостійної творчо-дослідницької діяльності студентів, яка сприятиме їх адекватному розумінню текстів інструментальної музики.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4011-
dc.description.abstractУ даній статті розглядається сутність герменевтичного підходу в освіті, його основні принципи, значення герменевтичних умінь в інструментальній підготовці майбутнього вчителя музики. Досліджуючи логічну послідовність, яка веде до осягнення змісту музичного твору, автор пропонує три ступені самостійної творчо-дослідницької діяльності студентів, яка сприятиме їх адекватному розумінню текстів інструментальної музики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.013+155.334+370.0+121.686-
dc.subjectгерменевтичний підхідuk
dc.subjectгерменевтичні вміння-
dc.subjectінструментальна підготовка-
dc.titleФОРМУВАННЯ ГЕРМЕНЕВТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ МУЗИКАНТІВ-ВИКОНАВЦІВ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Герменевтичні_уміння.pdf93,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.