Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗбожимська, Надія Григорівна-
dc.date.accessioned2015-11-28T21:25:11Z-
dc.date.available2015-11-28T21:25:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУ статті розглядається художньо-інтерпретаційна діяльність як освітня технологія на заняттях з основного музичного інструменту, обґрунтовується її роль у становленні майбутнього вчителя музичного мистецтва. Автор розглядає три етапи художньо-інтерпретаційної взаємодії: граматична та психологічна інтерпретація тексту; історична інтерпретація тексту; побудова теоретичної моделі тексту та створення виконавської концепції твору.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4012-
dc.description.abstractстатті розглядається художньо-інтерпретаційна діяльність як освітня технологія на заняттях з основного музичного інструменту, обґрунтовується її роль у становленні майбутнього вчителя музичного мистецтва. Автор розглядає три етапи художньо-інтерпретаційної взаємодії: граматична та психологічна інтерпретація тексту; історична інтерпретація тексту; побудова теоретичної моделі тексту та створення виконавської концепції твору.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.013+155.334+370.0+121.686-
dc.subjectхудожня інтерпретація музичного творуuk
dc.subjectдіалог-
dc.subjectвзаємодія-
dc.subjectосвітня технологія-
dc.titleХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ МУЗИЧНОГО ТВОРУ ЯК ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ОСНОВНОГО МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кремешна_Збожимська.pdf150,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.