Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4013
Title: | ОРГАНІЗАЦІЯ РЕФЛЕКСИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
Keywords: | рефлексія педагогічна рефлексія рефлексивне середовище професійне становлення |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ФОП Жовтий О.О. |
Citation: | У статті розглядається проблема створення рефлексивного середовища, як умови і процесу самопізнання майбутнім учителем музики сутнісних характеристик педагогічної праці, коротко охарактеризовано основні теоретико-методологічні підходи до організації даного середовища в процесі професійної підготовки студентів. Автор розглядає такі форми, методи та умови створення рефлексивного середовища, як: рефлексивна бесіда, організація пошукової активності студентів, створення суб’єкт-суб’єктних відносин між всіма учасниками навчального процесу. Важливе місце відводиться дослідженню сутності понять «рефлексія», «педагогічна рефлексія», «рефлексивне середовище», і їх значущості у підвищенні професіоналізму студентів. |
Series/Report no.: | УДК;378.1+378.126+378.14 |
Abstract: | статті розглядається проблема створення рефлексивного середовища, як умови і процесу самопізнання майбутнім учителем музики сутнісних характеристик педагогічної праці, коротко охарактеризовано основні теоретико-методологічні підходи до організації даного середовища в процесі професійної підготовки студентів. Автор розглядає такі форми, методи та умови створення рефлексивного середовища, як: рефлексивна бесіда, організація пошукової активності студентів, створення суб’єкт-суб’єктних відносин між всіма учасниками навчального процесу. Важливе місце відводиться дослідженню сутності понять «рефлексія», «педагогічна рефлексія», «рефлексивне середовище», і їх значущості у підвищенні професіоналізму студентів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4013 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рефлексія.pdf | 154,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.