Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4013
Title: ОРГАНІЗАЦІЯ РЕФЛЕКСИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Keywords: рефлексія
педагогічна рефлексія
рефлексивне середовище
професійне становлення
Issue Date: 2015
Publisher: ФОП Жовтий О.О.
Citation: У статті розглядається проблема створення рефлексивного середовища, як умови і процесу самопізнання майбутнім учителем музики сутнісних характеристик педагогічної праці, коротко охарактеризовано основні теоретико-методологічні підходи до організації даного середовища в процесі професійної підготовки студентів. Автор розглядає такі форми, методи та умови створення рефлексивного середовища, як: рефлексивна бесіда, організація пошукової активності студентів, створення суб’єкт-суб’єктних відносин між всіма учасниками навчального процесу. Важливе місце відводиться дослідженню сутності понять «рефлексія», «педагогічна рефлексія», «рефлексивне середовище», і їх значущості у підвищенні професіоналізму студентів.
Series/Report no.: УДК;378.1+378.126+378.14
Abstract: статті розглядається проблема створення рефлексивного середовища, як умови і процесу самопізнання майбутнім учителем музики сутнісних характеристик педагогічної праці, коротко охарактеризовано основні теоретико-методологічні підходи до організації даного середовища в процесі професійної підготовки студентів. Автор розглядає такі форми, методи та умови створення рефлексивного середовища, як: рефлексивна бесіда, організація пошукової активності студентів, створення суб’єкт-суб’єктних відносин між всіма учасниками навчального процесу. Важливе місце відводиться дослідженню сутності понять «рефлексія», «педагогічна рефлексія», «рефлексивне середовище», і їх значущості у підвищенні професіоналізму студентів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4013
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рефлексія.pdf154,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.