Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2015-11-28T21:25:28Z-
dc.date.available2015-11-28T21:25:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУ статті розглядається проблема створення рефлексивного середовища, як умови і процесу самопізнання майбутнім учителем музики сутнісних характеристик педагогічної праці, коротко охарактеризовано основні теоретико-методологічні підходи до організації даного середовища в процесі професійної підготовки студентів. Автор розглядає такі форми, методи та умови створення рефлексивного середовища, як: рефлексивна бесіда, організація пошукової активності студентів, створення суб’єкт-суб’єктних відносин між всіма учасниками навчального процесу. Важливе місце відводиться дослідженню сутності понять «рефлексія», «педагогічна рефлексія», «рефлексивне середовище», і їх значущості у підвищенні професіоналізму студентів.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4013-
dc.description.abstractстатті розглядається проблема створення рефлексивного середовища, як умови і процесу самопізнання майбутнім учителем музики сутнісних характеристик педагогічної праці, коротко охарактеризовано основні теоретико-методологічні підходи до організації даного середовища в процесі професійної підготовки студентів. Автор розглядає такі форми, методи та умови створення рефлексивного середовища, як: рефлексивна бесіда, організація пошукової активності студентів, створення суб’єкт-суб’єктних відносин між всіма учасниками навчального процесу. Важливе місце відводиться дослідженню сутності понять «рефлексія», «педагогічна рефлексія», «рефлексивне середовище», і їх значущості у підвищенні професіоналізму студентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.1+378.126+378.14-
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectпедагогічна рефлексія-
dc.subjectрефлексивне середовище-
dc.subjectпрофесійне становлення-
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ РЕФЛЕКСИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рефлексія.pdf154,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.