Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4036
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Галина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-11-29T12:27:14Z-
dc.date.available2015-11-29T12:27:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБондар Г.О. Інновації у підготовці майбутніх учителів іноземних мов / Г.О. Бондар // Педагогічна компаративістика – 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст : матеріали VI-й науково-практичного семінару (Київ, 11 червня 2015 р.) / Ін-тут педагогіки НАПН України / За заг. ред. О. Локшиної. – К.: Педагогічна думка, 2015. – с. 160-161.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4036-
dc.description.abstractСтуденти, використовуючи інформаційні технології, вивчають іноземну мову як інструмент спілкування, як засіб вираження думок. Вони порівнюють себе з іншими учасниками проекту, носіями іншої культури і вступають у діалог. Усе це, поза сумнівом, покращує їхні знання, розширює кругозір, приводить до творчого вирішення поставлених завдань і є поштовхом до розуміння і поваги до іншої точки зору, іншої культури. Крім того, Інтернет можна розглядати як самостійний культурний феномен, який акумулює у собі накопичені культурні цінності людства. E-communication викликає зміни в менталітеті, формах представлення інформації, сприйнятті і розумінні відомих явищ.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПедагогічна думкаuk
dc.subjectІННОВАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВuk
dc.titleІННОВАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
семінар_київ_Бондар.pdf274,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.